Vragen over je abonnement?

Verhuis je binnenkort en wil je een ander adres doorgeven? Heb je de krant niet ontvangen? Of wil je je abonneenummer weten. Hier helpen we je verder met al je vragen.

Zelf een vraag oplossen

Via deze formulieren kan je snel een aantal vragen zelf oplossen. Lukt het toch niet. Dan kan je ons contacteren. We helpen je graag verder. Onze gegevens vind je op de contactpagina.

Nieuw adres doorgeven

Abonneenummer opvragen

Krant nasturen

Account aanmaken

Wachtwoord aanpassen

Aan

Vragen over Wablieft

Klik op de onderstaande vragen. Je krijgt dan het antwoord op die vraag te zien. 

 

Uit
Een vraag over je abonnement op Wablieft of Wablieft Start?

Bel naar (0032) 015 44 65 10 of stuur een e-mail: abo@wablieft.be

Een vraag over een betaling of je factuur?

Dan kan je bellen of mailen naar onze externe boekhouder,  Abonnementenland.  
Bel naar (0032) 02 808 21 79 of stuur een e-mail: klantenservice@abonnementenland.be. Abonnementenland beheert enkel de facturatie van Wablieft en Wablieft Start.

Hoe kan ik alle artikels lezen op de online krant? (account aanmaken)

Niet alle artikels zijn gratis. De meeste artikels zijn enkel voor abonnees. Wil je alle artikels kunnen lezen? Neem dan eerst een abonnement op Wablieft of Wablieft Start. Heb je al een abonnement? Dan vind je hieronder de stappen voor het aanmaken van een account. Zo kan je alle artikels lezen. 

  1. Maak een account aan met het e-mailadres van je abonnement. Dat kan op deze pagina.
  2. Kies een gebruikersnaam bijvoorbeeld je eigen naam of de naam van je school of organisatie.
  3. Je krijgt een e-mail om een wachtwoord in te stellen (Kijk ook in je spam, promotie, alle mails).
  4. klik op de link in de e-mail, je kan een wachtwoord instellen op onze website. 
  5. Ga nu naar nieuws.wablieft.be en klik bovenaan rechts op inloggen.
  6. Log in met je gebruikersnaam of e-mailadres en wachtwoord. 
Wanneer ontvang ik mijn krant?

Wablieft verschijnt elke woensdag, behalve tijdens de zomervakantie. Dan verschijnt de krant om de twee weken. Wablieft Start is er steeds om de twee weken, maar nooit tijdens de schoolvakanties. 

Wil je weten of je krant op tijd komt? Dan kan je de app van Bpost installeren op je smartphone. Die app heet 'My bpost'. Activeer de optie 'mijn post', zo weet je welke post je gaat ontvangen en wanneer. Je kan ook eenvoudig een klacht indienen als deze niet op tijd komt.   

Uit
Top
33-67
Uit