Zelf een vraag oplossen
Via deze formulieren kan je snel een aantal vragen zelf oplossen. Lukt het toch niet. Dan kan je ons contacteren. We helpen je graag verder. Onze gegevens vind je op de contactpagina.
Vragen over Wablieft
Klik op de onderstaande vragen. Je krijgt dan het antwoord op die vraag te zien.
Bel naar (0032) 015 44 65 10 of stuur een e-mail: abo@wablieft.be
Dan kan je bellen of mailen naar onze externe boekhouder, Abonnementenland.
Bel naar (0032) 02 808 21 79 of stuur een e-mail: klantenservice@abonnementenland.be. Abonnementenland beheert enkel de facturatie van Wablieft en Wablieft Start.
Niet alle artikels zijn gratis. De meeste artikels zijn enkel voor abonnees. Wil je alle artikels kunnen lezen? Neem dan eerst een abonnement op Wablieft of Wablieft Start. Heb je al een abonnement? Dan vind je hieronder de stappen voor het aanmaken van een account. Zo kan je alle artikels lezen.
- Maak een account aan met het e-mailadres van je abonnement. Dat kan op deze pagina.
- Kies een gebruikersnaam bijvoorbeeld je eigen naam of de naam van je school of organisatie.
- Je krijgt een e-mail om een wachtwoord in te stellen (Kijk ook in je spam, promotie, alle mails).
- klik op de link in de e-mail, je kan een wachtwoord instellen op onze website.
- Ga nu naar nieuws.wablieft.be en klik bovenaan rechts op inloggen.
- Log in met je gebruikersnaam of e-mailadres en wachtwoord.
Wablieft verschijnt elke woensdag, behalve tijdens de zomervakantie. Dan verschijnt de krant om de twee weken. Wablieft Start is er steeds om de twee weken, maar nooit tijdens de schoolvakanties.
Wil je weten of je krant op tijd komt? Dan kan je de app van Bpost installeren op je smartphone. Die app heet 'My bpost'. Activeer de optie 'mijn post', zo weet je welke post je gaat ontvangen en wanneer. Je kan ook eenvoudig een klacht indienen als deze niet op tijd komt.