Info over corona in eenvoudige taal vind je op onze website

het corona-virus
-
Uit

Informatie rond het coronavirus is vaak moeilijk. En welke info is juist en welke niet? Zoekt je organisatie informatie over corona in eenvoudige taal? Bijvoorbeeld voor je collega's, je klanten, je cliënten? Die vind je vanaf nu op onze website. Die info mag je gratis gebruiken en delen.

Wablieft, Vocvo en de Centra voor Basiseducatie werken hiervoor samen:

  • Ze maken nieuw materiaal in eenvoudige taal, bijvoorbeeld foto's, filmpjes, affiches ...
  • Ze verzamelen het op de website Wablieft.
  • Ze herschrijven teksten voor organisaties.

Ze krijgen hiervoor hulp van VRT NWS en het Agentschap Integratie en Inburgering.

Uit